OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PRACY „RADCA PRAWNY”
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Lidzbarku Warmińskim
ogłasza
nabór na wolne stanowisko pracy
Radca Prawny
(w wymiarze 20 godzin tygodniowo – 1/2 etatu)
I. Wymagania w stosunku do kandydata:
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie: wyższe studia prawnicze;
• uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych);
• udokumentowany co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku radcy prawnego w administracji samorządowej w ostatnich dziesięciu latach;
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• co najmniej 5 letni staż pracy w jednostkach pomocy społecznej na stanowisku radcy prawnego;
• samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność;
• umiejętność analitycznego myślenia i negocjacji;
• umiejętność biegłej obsługi komputera;
• komunikatywność, dyspozycyjność;
• umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1/ udzielanie porad i konsultacji prawnych w zakresie realizacji statutowych zadań Ośrodka;
2/ sporządzanie opinii prawnych;
3/ opracowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych, umów, pism procesowych i innych dokumentów;
4/ informowanie pracowników Ośrodka o zmianach przepisów prawnych;
5/ występowaniu przed urzędami i sądami w charakterze pełnomocnika Ośrodka;
6/ inne czynności według potrzeb Ośrodka związane z obsługą prawną.
III. Warunki pracy na stanowisku:
– czas pracy: ½ etatu; w siedzibie Ośrodka co najmniej dwa dni w tygodniu, uzgodnione z Pracodawcą;
– wynagrodzenie: zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim;
– forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony.
IV. Wskaźnik zatrudnienie osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
V. Wymagane dokumenty
1/ CV i list motywacyjny;
2/ kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego;
3/ kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe na stanowisku radcy prawnego (np. zaświadczenie o zatrudnieniu);
4/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
5/ oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
6/ oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7/ oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
8/ wypełniony Załącznik Nr 1.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
– wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Akacjowa 7, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko Radcy Prawnego” w terminie do dnia 22 listopada 2021r;
– aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane;
– kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego;
– informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 767 80 40