Przetargi i konkursy
Lidzbark Warmiński, 21.10.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZU.261.1.1.2025.AJ
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim zaprasza do złożenia oferty na:
Świadczenie usług schronienia, w tym z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński.
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.) Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim zwraca się z zapytaniem ofertowym i zaprasza do składania ofert na udzielenie świadczenia z pomocy społecznej w formie usług schronienia dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński.
I. Zamawiający
Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. Świętochowskiego 14
11-100 Lidzbark Warmiński
reprezentowana przez
Dyrektora
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
ul. Akacjowa 7
11-100 Lidzbark Warmiński
tel. 089 767 80 40;
e-mail: mopslw@mopslw.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) dla których ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński (właściwość ustalona w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1214 z późn. zm.) w jednej z następujących form:
1.1. Schroniska dla osób bezdomnych (art. 48a. ust. 2 oraz ust. 2a ustawy o pomocy społecznej).
1.2. Schroniska dla osób bezdomnych, z usługami opiekuńczymi (art. 48a ust. 2b ustawy o pomocy społecznej).
2. Podstawą pobytu osoby bezdomnej w schronisku, w tym z usługami opiekuńczymi, jest wydana indywidualna decyzja administracyjna, przyznająca pomoc w formie udzielenia schronienia oraz wystawione dla schroniska pisemne skierowanie. Dokumenty te są wystawione przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim lub upoważnionego pracownika.
3. Skierowanie zawierać będzie dane świadczeniobiorcy oraz rodzaj usług, w tym opiekuńczych, z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o skierowanie zawierające dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostanie następnie potwierdzone decyzją administracyjną wystawioną w ciągu 7 dni.
5. Liczba osób wymagających wsparcia w formie schroniska dla osób bezdomnych na dzień zapytania ofertowego wynosi 5.
6. Liczba osób wymagających wsparcia w formie schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na dzień zapytania ofertowego wynosi 3.
III. Termin realizacji zamówienia
Od dnia 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
IV. Kryteria oceny ofert
Najniższa cena.
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Wymagania niezbędne
a) w postępowaniu może brać udział podmiot, którego cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym poprzez prowadzenie formy pomocy objętej zamówieniem i jest wpisany do właściwego rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę.
b) posiada tytuł prawny do dysponowania lokalem, budynkiem na cele związane z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz obiekt ten spełnia wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymagania do prowadzenia schroniska jak: sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe oraz minimalny standard określony dla obiektów w których prowadzone jest schronisko dla osób bezdomnych / schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, określony rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2025r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2025 r., poz. 1059) oraz jeśli to dotyczy danego obiektu, wymagane przez inne obowiązujące przepisy prawa do prowadzenia wskazanej przez Wykonawcę działalności,
c) posiada odpowiednie zasoby kadrowe w zakresie posiadanego wykształcenia oraz stanu zatrudnienia do realizacji zadania zgodne z przepisami prawa :
- dla schroniska dla osób bezdomnych – w art. 48a ust. 2g ustawy o pomocy społecznej,
- dla schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi – w art. 48a ust. 2h ustawy o pomocy społecznej
oraz w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2025r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2025 r., poz. 1059);
d) miejsce realizacji usługi udzielenia schronienia – obiektu znajduje się w odległości mierzonej w oparciu o przebieg dróg publicznych według aplikacji mapy Google nie dalej niż 200 km od siedziby Zamawiającego.
2. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
a) oświadczenie stanowiące załącznik nr 1do zapytania ofertowego o spełnieniu niezbędnych warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 1 lit. a) – c).
b) dokumenty potwierdzające umocowanie do złożenia oferty oraz udzielania wyjaśnień, a także ewentualnie umocowujące do zawarcia umowy, reprezentowania w tracie realizacji umowy, dokonywania rozliczeń i innych czynności w toku wykonania umowy (pełnomocnictwa udzielone przez organ reprezentujący Wykonawcę, dekret o mianowaniu księdza na proboszcza, powołania na dane stanowisko lub inne, potwierdzające umocowanie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego)
c) potwierdzony za zgodność odpis statutu lub inny dokument potwierdzający zgodność przedmiotu zamówienia z działalnością Wykonawcy.
3. Wymagania wspólne dla wszystkich części zamówienia
Wykonawca zapewni osobie bezdomnej skierowanej przez Zamawiającego całodobowe, tymczasowe schronienie oraz usługi ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej, a w przypadku schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, usługi opiekuńcze. Wykonawca przy realizacji zadania jest zobowiązany do aktywnej współpracy z pracownikami socjalnymi Zamawiającego.
Usługi świadczone będą zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 48a ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2025 r. poz. 1214) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2025 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2025 r., poz. 1059).
VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Na dzień zapytania ofertowego liczba osób wymagających wsparcia w formie schroniska dla osób bezdomnych wynosi 5, natomiast w formie schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wynosi 3. Ze względu na to, iż jest to wyłącznie szacunkowa liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia, ostateczna liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które będą wymagać pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński oraz jest uzależniona od możliwości finansowych Zamawiającego, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia bez ponoszenia żadnych konsekwencji w tym finansowych. Rzeczywista liczba osób skierowanych do Wykonawcy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, iż z tytułu zmniejszenia liczby osób faktycznie skierowanych do schroniska nie będą mu przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
Zamawiający w przypadku schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wymaga, by podmiot realizujący zadanie, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego takiej formy pomocy, był gotowy do wydania gorącego posiłku dla osoby bezdomnej przebywającej w schronisku w lokalu/budynku schroniska. Zamawiający dopuszcza możliwość przygotowania posiłku na terenie schroniska. Wykonawca w takim przypadku cenę jednego gorącego posiłku podaje odrębnie w ofercie.
Uwaga: w związku, z tym, iż standard podstawowych usług świadczonych w schronisku, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2025 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2025 r. poz. 1059), nie przewiduje konieczności zapewnienia ciepłego posiłku, a jedynie zapewnienie możliwości jego spożycia oraz zapewnienie dostępu do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku, w cenie oferty za usługę schronienia nie należy uwzględniać kosztu wyżywienia.
2. Zamawiający będzie pokrywał koszty pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas ich rzeczywistego pobytu w placówce. W związku z powyższym, gdy pobyt osoby bezdomnej w schronisku nie obejmuje pełnego miesiąca – wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn dni faktycznego pobytu oraz dobowej stawki za pobyt wynikający ze złożonej oferty. Każda rozpoczęta doba pobytu w schronisku przez osobę bezdomną podlega wliczeniu do faktycznego okresu pobytu tej osoby.
3. Zamawiający nie wymaga zapewnienia transportu własnego dla osoby skierowanej do schroniska. Wskazane jest aby w przypadku skierowania osoby bezdomnej do schroniska pracownik socjalny schroniska w razie potrzeby udzielił niezbędnych wskazówek dotyczących możliwości dotarcia do obiektu przez osobę bezdomną.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług, spełnienia standardu określonego dla obiektów w których prowadzone jest schronisko dla osób bezdomnych/schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
5. Projektowane postanowienia umowne stanowią załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
VII. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” – stanowiącym załącznik nr 2.
2. Do oferty należy załączyć podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 oraz inne wymagane dokumenty określone przez Zamawiającego.
3. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej.
4. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych”.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty
1. Ofertę złożyć należy do dnia 05.11.2025 roku do godziny 12:00.
2. Ofertę złożyć bezpośrednio u Zamawiającego w sekretariacie pok. 15 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.15 do 14.45. lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Akacjowa 7. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający po podpisaniu umowy dokona ich zniszczenia. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, oświadczeń, kalkulacji ceny oraz zażądać przedłożenia dokumentów w zakresie niezbędnym do oceny oferty lub podpisania umowy.
IX. Oferty częściowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
Część pierwsza: schronisko dla osób bezdomnych.
Część druga: schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
X. Dodatkowe informacje
1. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy złożyli do dnia modyfikacji ofertę na usługi schronienia oraz ogłoszona w ten sam sposób jak zapytanie ofertowe.
2. Zamawiający dopuszcza zadawanie przez potencjalnych Wykonawców, w drodze pisemnej, w tym mailowej na adres uo@mopslw.pl, zapytań o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, realizacji umowy lub treści umowy.
3. Zamawiający dopuszcza poprawienie w ofercie oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, prowadzenie negocjacji z oferentami w zakresie warunków cenowych realizacji zadania, gdyby wycena usług przekraczała możliwości sfinansowania zadania przez Zamawiającego. W tym wypadku Wykonawca/y mogą złożyć oferty dodatkowe w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
4. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wyboru oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiadała warunkom określonym przez Zamawiającego bądź też Wykonawcy nie załączyli wymaganych dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
6. Zamawiający zastrzega, iż przez podpisaniem umowy może zażądać dodatkowych dokumentów celem usunięcia wątpliwości związanych z prawidłową i odpowiadającą przepisom prawa oraz wymaganiom Zamawiającego realizacją umowy.
XI. Osoby upoważnione
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Agnieszka Jurgielewicz tel. 89 767 80 50, w dni robocze – od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 lub pod adresem mailowym uo@mopslw.pl
DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Agnieszka Pastuła
Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Przystępując do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych/schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (*) dla których Gmina Miejska Lidzbark Warmiński jest właściwa do udzielenia pomocy:
Oświadczam/y, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące:
• posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
• statusu podmiotu, którego cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym,
• wpisu do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę,
• posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi,
• dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia, tym w szczególności obiektem na potrzeby realizacji zamówienia spełniającym minimalny standard dla obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych/schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (*)
• dysponowania kadrą spełniającą minimalne ustawowe wymagania w zakresie posiadanych kwalifikacji zdolną do prawidłowej realizacji zamówienia,
• pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia,
• spełnienia warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Niepotrzebne skreślić lub pozostawić bez zmian w przypadku składania oferty na dwie części,
Niniejsze oświadczenie składam pod groźba odpowiedzialności karnej za składanie fałszywego oświadczenia.
…………………………………..…..
miejscowość, data
…………………………………..…..
podpis osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy
Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego
………………………….
dane / pieczęć oferenta
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
w Lidzbarku Warmińskim
ul. Akacjowa 7
11-100 Lidzbark Warmiński
O F E R T A
Odpowiadając na zapytanie ofertowe w zakresie świadczenia usługi polegającej na świadczeniu usługi schronienia dla osób bezdomnych dla których ostatnią właściwą do udzielenia pomocy jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r. składam ofertę na:*
Część pierwszą: pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oferując cenę netto za jedno miejsce za dobę faktycznego pobytu osoby bezdomnej
……………….………………… zł obowiązujący podatek VAT ……………………………..…… %
Cena brutto ………zł, słownie:…………………………….………………..………………………
Część drugą: pobyt w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
oferując cenę netto za jedno miejsce za dobę faktycznego pobytu osoby bezdomnej
……………….………………… zł obowiązujący podatek VAT ………………… %
Cena brutto ……………………zł, słownie:…………………………….………………..…
Za przygotowanie i wydanie gorącego posiłku osobie bezdomnej oferuję
Cenę netto za jeden gorący posiłek …………………………………..zł , cena brutto …………………zł.
Oświadczam, że oferent nie jest / jest * płatnikiem podatku VAT o numerze identyfikacyjnym NIP:
…………………
…………………………………..…..… ………………………………..…..
miejscowość, data podpis osoby/osób
uprawnionych do reprezentowania wykonawcy _______________________
* Niepotrzebne skreślić
O.261.1.4.2025.AP
Lidzbark Warmiński, dnia 25 lutego 2025 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
11-100 Lidzbark Warmiński
ul. Akacjowa 7
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu superwizji dla pracowników socjalnych, asystentów rodziny, opiekunów oraz starszych terapeutów zatrudnionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Superwizja będzie organizowana w formie cyklicznych grupowych spotkań prowadzonych przez certyfikowanego superwizora pracy socjalnej z grupą pracowników socjalnych, asystentów rodziny, opiekunów oraz starszych terapeutów w okresie od marca 2025 roku do listopada 2025. Superwizja realizowana będzie w grupie 18 osób.
Przewidziane są 4 spotkania (raz na kwartał), każde trwające 8 godzin zegarowych (z uwzględnieniem przerw); łącznie całość zamówienia to 4 sesje, tj. 32 godziny zegarowe - Wykonawca będzie ustalał z Zamawiającym harmonogram spotkań superwizyjnych, odpowiadających pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim.
- Spotkania będą odbywały się w dni robocze, w godzinach pracy Zmawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie miasta Lidzbarka Warmińskiego.
- Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców.
Termin realizacji zamówienia: od marca 2025 r do listopada 2025 r.
Warunki jakie musi spełnić oferent:
- Posiadanie certyfikatu superwizora pracy socjalnej – zgodnie z art. 121a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, w powiązaniu z Załącznikiem do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 grudnia 2016 r. (poz. 2087).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagania uzupełniające – dodatkowe:
- Superwizor pracy socjalnej powinien posiadać wiedzę i umiejętności z zakresu metodologii i metodyki pracy socjalnej oraz tematyki, której dotyczy superwizja.
- Superwizor powinien posiadać umiejętności komunikacyjne umożliwiające prowadzenie superwizji w kontakcie indywidualnym oraz w grupie.
- Superwizor pracy socjalnej powinien dbać o swój rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w szkoleniach, poddawanie superwizji własnej pracy oraz czynny udział w środowisku superwizorów.
- Pożądane kompetencje zawodowe superwizora dotyczą: nabycia wiedzy i umiejętności z zakresu superwizji oraz umiejętności jej stosowania w działaniu praktycznym, poznania zasad organizacji, teorii i praktyki superwizji, dynamiki grupowej i podstawowych zagadnień psychologicznych, rozwoju osobistego i wymiany wiedzy i doświadczeń.
- Oferent winien posiadać standardy etyczne stosowane w swojej praktyce superwizyjnej.
Zadania superwizora:
- Zawarcie kontraktu superwizyjnego pomiędzy superwizorem, a uczestnikami superwizji na pierwszym spotkaniu superwizora z grupą.
Kontrakt wskazywać winien najważniejsze obszary, które powinny zostać omówione pomiędzy superwizorem i grupą w ramach negocjowania postanowień kontraktu superwizyjnego:
a) normy i zasady obowiązujące na sesjach oraz granice ich stosowania;
b)ustalenie sposobów reagowania/postępowania w sytuacji pojawienia się trudności (np. konfliktów, lub złamania zasad) na sesjach;
c) kwestia ewaluacji współpracy, czyli kiedy zostanie dokonana ewaluacja współpracy z superwizorem.
d) szczególnie w przypadku kontraktu trójstronnego – wzajemne oczekiwania stron kontraktu. - Superwizor jest odpowiedzialny za wskazanie osobie superwizowanej kierunku działania, opierając się na aktualnej wiedzy w zakresie teorii pracy socjalnej, standardów zawodowych, umiejętności, kompetencji oraz kodeksu etycznego w praktyce zawodowej.
- Wystawianie uczestnikom zaświadczeń poprzedzających udział w szkoleniu superwizji.
- Pozostałe obowiązki superwizora:
- realizowanie usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy,
- przedstawienie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego w którym odbyło się spotkanie,
- utrzymanie stałego kontaktu z zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich zaistniałych problemach,
- przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur, standardów oraz innych obowiązujących dokumentów,
- przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
Wymagane dokumenty (oświadczenia):
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 (Plik WORD)
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe – załącznik nr 2 (PLIK WORD)
- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – załącznik nr 2 (Plik WORD)
- Certyfikat superwizora pracy socjalnej.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100% tj. zamawiający wybiera ofertę, która zawiera najniższą cenę.
Osoba prowadząca zamówienie (kontakt): Agnieszka Pastuła, tel. 89 767 80 40.
Termin złożenia oferty: 07 marca 2025 r. do godziny 15:00.
Termin uważa się za zachowany, gdy oferta wpłynie do Ośrodka w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.
Wymagania dotyczące złożenia oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, czytelnie, w sposób niebudzący wątpliwości, w języku polskim.
Proponowany projekt umowy (jeśli dotyczy) tak/nie
Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć osobiście, przesyłka listowną lub przesyłka kurierską w zamkniętej kopercie (zapieczętowana w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński z dopiskiem na kopercie: ,,Oferta – superwizja dla pracowników MOPS”
Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego na każdym jej etapie bez podania przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, gdy oferta przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zadania, a oferent w trybie negocjacji nie wyraził zgody na jej obniżenie.
- Zamawiający zastrzega niezmienność ceny w trakcie trwania umowy.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Agnieszka Pastuła
